15 december 2008

Butiken och jag - kort presentation

Nu är det dags att presentera mig och min butik
Butiken ligger på Södra vägen i Göteborg; närmare Korsvägen än Götaplatsen. Klicka på länken Här finns jag! så finns det en karta där.
Och spanar ni lite högre upp än alla skyltfönstren som finns på gatan, så ser ni snabbt min skylt "Maja" och då är ni framme.Ni kan också titta efter min rosa stol utanför så är det en lätt match att hitta.
Nu till jul har jag en liten kruka med lysande röda rosetter så nu går det inte att missa.

Och nu i hela december kan ni fynda - nu har jag ett kanonerbjudande, som gäller alla kläder i butiken - köp 3 betala för 2. På bilden ser ni några designers, vilkas kläder finns i min butik.
Kom och fynda!


Förresten, så här ser jag ut; Maja. Välkommen till min butik!

Inga kommentarer: